Saft och karaktärer

0kommentarer

I natt drömde jag att jag gjorde blandsaft som var ljust rosagrumlig och fullständigt fullpackad av insekter som flugit ner och drunknat i saften.
 
Och nu filosoferar jag över om alla serier som skapas är gjorda för att det ska finnas någon/några karaktärer som tittarna av ett kön/sexuellpreferens ska fastna för och så det motsatta för det motsatta könet/preferensen... Visserligen kan man ju ha favorit karaktärer av båda könen utan att för den sakens skull vilja ligga med karaktären... Men typ...

Switched at Birth - Ty
Torchwood - Jack Harkness (ofc!)
Awkward - Collin
Dead Like Me - Mason
Breaking Bad - Jessie
Girls - Adam
Orange Is The New Black - John
The Fosters - Brandon

För att nämna några.... Nu vet jag dock inte vad jag ska se på för någon serie... Eller för den sakens skull göra resten av året.

Kommentera

Publiceras ej