WTF dröm

1kommentarer

Drömde att jag hade köpt en hundvalp av en ras jag aldrig skulle tittat efter ens. Något litet och fluffigt sällskapshundsaktigt. Men hur det nu än var så hade jag min nya valp och under våran premiär promenad (som var lite väl lång för en så liten valp) fick den en glasbit i foten men vi fortsatte och gå några meter ändå. Sen stannade jag och undersökte tassen, drog ut några bitar synligt grönt krossat ölglas och så började vi gå tillbaka hela tiden lämnande eftersig ett blodspår, vi gick längs en byggnad hela vägen hem till en bekants hus. I hallen stod husägaren och sa "Greta har ringt hon väntar i luren" och framför mig i hallen såg jag att det stod två telefoner, båda med luren av. Lyfte upp den ena och sa "Hallå?" ingen svarade och när jag skulle testa den andra så var den telefonen så ingrodd och äcklig att jag lät bli. Sen stormade polisen in och började söka igenom hela bostaden utan att säga vad de letade efter. Men så hörde jag en duns komma uppifrån vinden så jag öppnade luckan till vinden, först kom ingenting, men sen hoppade det fram en krypande gubbe. Han rörde sig snabbt fram i krypande takt och det första han gjorde när han sprang (krypandes) ner från luckan var att spotta ut någon grön söndertuggad och salivdrypande massa. Sen uppstod en "WTF vem är du och var kommer du ifrån" situation mellan honom och husägaren. Krypgubben försvann och nån dag senare var vi ute och gick (med hunden?) och framför oss ser vi 6-7 barn i åldern 10-12 gå iväg med stora ballonger, för att sen flyga iväg i grupp medan föräldrarna skrek nere från marken. Vi konstaterade snabbt att det var krypgubben som kidnappat dem till sin armé.
 
 
Sen vaknade jag, missnöjd över drömmens existens. Konstaterar ändå att jag måste ha sett för mycket Dark Angel den senaste tiden.

1 kommentarer

Hebbstone

11 Jan 2014 11:03

Dina drömmar alltså, niiice ^^

Kommentera

Publiceras ej