Har fått en säng

0kommentarer

Fick den för några dagar sedan. Har legat i en fällsäng sen början av Februari. En fällsäng med fjädrar som lossnar och de som inte lossnar är bara hårda att ligga på. Men nu är det slut. Min mormor köpte en säng åt mig, det är typ den bästa sängen man kan tänka sig. Mjuk, stor, skön. Perfekt för mig, som har hund och katter som ligger i sängen. Och för att citera min mormor (fast inte ordagrant) "Jag vet inte hur det är med ungdomar nu för tiden men om, kanske inte nu, men nån gång om något år frammåt i tiden att någon vill sova över hos dig så är det ju lättare"... If she only knew! 

Har knullat i min gamla säng, en 80 säng med plankor undertill som lossnade, ben som inte satt på riktigt och snedtak på det. Det är inte helt enkelt eller för den delen speciellt skönt. Men nu har jag en riktig säng <3
knulla, säng,

Kommentera

Publiceras ej