blandat.

0kommentarer

Apropå det här inlägget i min blogg tidigare så har jag övat och övat. Och kommit fram till att vicka kan bli svårt eftersom de inte innehåller några/så många muskler. Men lite vickning går det faktiskt att få till. Men jag ska öva ännu mer, det kanske går om viljestyrkan är tillräckligt stark eller så.

Jag har funderat lite kring vad ideal karlen vore. Och har kommit fram till ungefär följande; En lätt tofflig karlslok, som antingen gillar djur eller kan påverkas så pass att han börjar uppskatta dem. Allergi är ett minus, men och andra sidan är jag också allergisk mot ex. katter men har katter ändå så wtf. Vad var det mer som jag kom på? Jo, bra i sängen, fast och andra sidan kan man träna dem själv lite allt efter behov. Det får INTE vara en dansbandsnörd, eller han får i alla fall aldrig nämna den "musiken" och inte heller lyssna på det i min närhet. Säger som vad hon nu heter på buke "hade min karl gjort det hade han åkt ut", fast det är typ det enda som min skulle åka för.

Err. Jag orkar inte fortsätta på listan just nu, i och med att jag är bakis och just precis blev illamående igen.
Jag kommer slänga morsans telefon i väggen en vacker dag.

Kommentera

Publiceras ej