Skjut mig... Eller ge mig sprit

2kommentarer

"Skjut mig..... Eller ge mig sprit"

Den frasen upprepade jag idag x.- antal gånger. Jag blir lite lätt, typ paranoid, när folk helt plötsligt dyker upp från ingenstans. Eller ja, folk som inte vart i närheten på flera månader. Han från igår var i skolan idag igen. Det tycker jag är läskigt iom allt. Men vi hälsade idag, vilket vi inte gjorde igår. Framsteg? Eller jag vet inte.
Jag är paranoid över om folk läser denna bloggen men det skiter jag i för stunden.. Err. Kan väl erkänna att han kan kategoriseras som söt. Vilket egentligen inte så många andra kategoriseras som. Och err. Nej, jag vet inte. Jag blir störd på sådant här.

Man bränner 150 kalorier på att slå huvudet i väggen i en timme.

"Fuck me.... Skjut mig..... Eller ge mig sprit"


Blev nästa fras, som jag ville gå runt och säga, mest till mig själv.




Fotograferade lite saker som ska säljas på blocket när vi kommer på vad sakerna ska kosta.

2 kommentarer

Flamman

29 Feb 2008 02:55

Så skön blogg diggar den skarpt titta gärna förbi och läs min med :D
jasså du tycker att det är jobbigt när okänt folk spanar på din blogg ?
hoppas det löser sig med allt...
och den där killen som *tittar* på dig han är säkert för feg för att prata med dig direkt

du kanske ska prata med han ?

ha det gött kram //F

Cazi

01 Mar 2008 00:59

OMFG LOL på kommentaren över X'D

Kommentera

Publiceras ej