Flackande dröm

0kommentarer

Drömde underligt idag men orkade inte gå upp och skriva om det. Det var något om män som red till en fest fort och snodde med sig några vaser eller liknande och galopperade därifrån fort. Sen var det natt och flera hundra år frammåt i tiden (till nutid) och Locke från Lost var där och körde en lastbil som för närvarande var stillastående och två spöken (förmodligen ryttarna sedan innan) flög kors och tvärs i luften och tog i lastbilen. Möjligen försökte det ena spöket hindra den andre från att skada... Locke då. Sen var det en tidig solnedgång på sommaren. Var en stor fest ute på ett blomstrigtfält och en bit bort var det hav och massa stenar och jätte fina färger som jag bestämde mig för att fotografera. Var vid havet och sprang det fortaste jag kunde för att hämta kameran för att färgerna inte skulle försvinna. Hann halvvägs tillbaka till stranden innan drömmen bytte plats. Då var det i det huset vi bodde i innan. Vi satt och åt någon högtidlig middag på balkongen som i verkligheten inte går att få in ett bord på ens. Det blev fyverkerier och jag skulle springa och hämta kameran men hittade den inte. Istället började av någon anledning deepthroata en hög med skinka... Sen vaknade jag nog och började läsa.. Humhum.


Oh btw drömmen om björnen tog en läskig vändning igår. När jag slog igång tvn och kom in på svt när det var barnprogram. Guess what? Det handlade om björnar. Förvisso var det grizzlybjörnar och inte skandinaviska brunbjörnar som jag drömde om men miljön var defenetivt i Kanada alt. Alaska. Och det är inget som jag i förväg har sett i tidningen eller så. Övernaturlighet ftw!

Kommentera

Publiceras ej