Sjukdom

0kommentarer

Är sjuk just nu, vilket är intressant eftersom det är första gången jag blir riktigt sjuk sen typ april 09, har försökt riktigt hårt att bli sjuk under 09 med tanke på svininfluensan men icke. Alla mina försök har varit ofruktbara. Tills nu, när jag inte ens försöker längre. Men det går väl.. Fast det har det ju gjort innan också. Oepiskt. Har sovit idag, tror jag drömde rättså heavy feberdrömmar?

Har något vagt minne av att jag i början av en dröm att jag bakband mina händer :P Men efter det så befann jag mig ännu en gång mer i ett spel typ som i drömmen för några veckor sedan. Har glömt av denna drömmen mer dock. Det var en slags quest i olika banor. Och lite som i harry potter vs quicken. De släppte lös en liten kromfärgad kula som flögomkring i en ganska mörk grotta med en liten fladdermusliknande katt med vampyrtänder (ljusblå) som flög omkring och försökte fånga kulan och man skulle försöka slå detta djur i bitar så att man själv kunde ta kulan från den. Innan dess var det några andra banor jag gick igenom och klarade men ja de har jag glömt nu.

Kul när det är nya drömmiljöer, jag har tendens att alltid drömma i samma sorts miljö som jag drömt tidigare. Typ alla väderdrömmar med tornados etc. är i Mullsjö där min mormor bodde när jag var liten. Alla brand/krypande obehagdrömmar äger rum i ett av mina gamla dagis som i drömmen alltid är ihop byggt med ett varuhus. Drömmar är konstiga x)

Kommentera

Publiceras ej