Självransakan 2

0kommentarer

Jag har börjat förändras rent smakmässigt. Vad det riktigt beror på vet jag inte riktigt men... Typ innan så föredrog jag absolut att snacka med folk runt 30-35 och några år till (men under 40). En jag legat med är 37 till och med, även om han inte ser ut att vara så pass nära 40. Jag tror inte det kan grunda sig i sk "daddy issues". Har växt upp med altenativ farsa och han hatar jag så eheheehm nä känns inte riktigt spot on där. Om jag hade sökt efter nån med hans typ hade jag kammat hem noll, för alla som påminner om honom är übergays. Min riktiga farsa är nog rätt mycket svinig, iaf in the past. Men folk förändras! (Men kanske inte så mycket som man vill?). 

Ett tag låg genomsnittåldern på de jag snackade med på 27år, var jättevidskeplig just då och såg det mer som ett sign x) Själv var jag väl en 17-18år då. Avverkade några (2st) dudes som var 27 när jag var 18-19, de är ju iaf nu över 30. Mitt genomsnitt åldersmässigt nu ligger på 28år (hang up much?). Men typ.... Jag vet inte... Det här är väl rätt overkill att skriva om egentligen. Idk. Det känns inte relevant eller viktigt att skriva om även om det är sant. 

Jag snackar mer och mer med folk i min egna ålder. Och anledningen till att jag inte gjort det förut har mer varit pga en viss paranoia över att bli lokaliserad av folk som i det förflutna inte var jättetrevliga att ha och göra med. Men känns lite ... Idk... Men att bry sig om det fortfarande? Kanske lite overkill. Så att släppa det förflutna känns som en rätt bra grej att göra. Möjligheterna öppnas ju en aning då. Dessutom är personer i de åldrarna jag siktade mitt monumentala sauron öga mot förut i dessa trakter oftast ordentligt forever aloooooone med genetik som kan få vem som helst att spinna som en katt i en torktummlare av förtvivlan.

Så att sänka genomsnittet vore ju inte helt fel... Eller något kanske...

Kommentera

Publiceras ej