Saftiga funderingar

0kommentarer

En av de jag chattade med igår, utbrast plötsligt något i stil med: "Åh vad jag är sugen på fittsaft!" ... Jag är ju fortfarande i farten med saft-skapar tankar så jag tänkte typ: "Undrar om man kan urvinna en fittsaft på något sätt?" - alltså inte fittsaft, som kommer ut ur fittan när den petas på. Utan saft gjord på fitta. Nästa del i frågeställningen är då - vilken del av fittan är fitta och när övergår fittan till något annat än att vara en fitta? 

 

Fast vem som skulle dricka saften sen är en fråga jag inte vill fundera kring. Inte heller vems fitta som ska offras för saften. Såattee... Det är nog bäst att lägga de saftiga planerna på hyllan och fortsätta med det vanliga sättet att skapa fittsaft på.

fitta, fittor, fittsaft, saft,

Kommentera

Publiceras ej