Nyårslöfte uppföljning

0kommentarer

Mina sk. nyårsmålsättningar i från detta inlägget.

Hittade just en sak jag ska lägga till på listan och då kan man lika gärna göra om den och ta en work in progress grej på det.
*Ta körkort
- eller i alla fall komma till skott och börja övningsköra. Övningskört en gång
- Övningskör mer
*Ta mer kontroll över livet.
*Lära mig virka på riktigt.
- Lära mig göra rosor
- Lära mig göra mormorsrutor
- Sticka halsduk på dubbelloom Gjorde just klar min första i förrgår!
- Göra en Pikachumössa
*Minska ner djurskaran.
*Återuppta bloggandet, känns som att 2011 bara försvann utan mkt inlägg. De tre första månaderna har det iaf blivit fler inlägg men får väl uppdatera efterhand.
*Återuppta bloggandet fler månader än de tre första.
*Sy en WP sele
- Börja WP med lillhunden, för skojsskull
*Ta tjuren vid hornet oftare och leva efter "Well, someone's gotta do it"

Kommentera

Publiceras ej